Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • SLayraCkEr • 25 Mart 2007 00:00 • #626847
    benim saçım uzun serhat beyi oynayamam :)


    olm gülme komasına girdim..
    duymasın heee :D:D:D:D:D
  • SwornToSatan • 25 Mart 2007 00:00 • #626848
    Haydarpaşa teknik---- Cumartesi---- Rammstein- du hast
  • d0rm • 25 Mart 2007 00:00 • #626849
    beşiktaş anadolu lisesi olarak
    Marilyn Manson - The Nobodies ile katılacağız yarışmaya.
    herkese başarılar
  • J_Rudess • 26 Mart 2007 00:00 • #626850
    sag ol elerki kayıtlar eh iste.. :)
    www.frzbi.com
    bu da acılıyor yakında bakalım.. sarkıların linkini atsam daha mantıklı gerci..

    çok :
    http://rapidshare.com/files/820464/frzbi_-__ok__yeni_.mp3

    özür dilemek :
    http://rapidshare.com/files/821818/frzbi_-_ozur_dilemek.wma

    halk oylaması :D
  • SLayraCkEr • 26 Mart 2007 00:00 • #626851
    Masis sanat için soyunursan frzBi yi meşhur edebiliriz sanıyorum..
    Önce kaset çekeriz, sonra sizi bi programa çıkarırız...

    Sonrada uçankuşa "Flaşşşş...Flaşşş...Flaşşşş...kitlelerin yeni sesi frzBi nin piyanist şantör ü M.A.G. nin daha önceleri amatör film yıldızı olduğu ortaya çıktı..." der görüntüleri mozaikler veririz..

    Sizde şahane pazar, seda sayan, şebnem kısaparmak, mehmet ali erbil, ibo show... hepsine çıkarak şöhretin basamaklarını tırmanmış olursunuz :D
  • SLayraCkEr • 26 Mart 2007 00:00 • #626852
    birde şey var tabi..
    bülent ersoyun programına çıkarsanız, biliosun şöhret onun mahreminden geçiyor.. miden bunu kaldırırmı bilemiyeceğim :-)
  • SLayraCkEr • 26 Mart 2007 00:00 • #626853
    http://www.youtube.com/watch?v=xrNTMOUtjfE

    St.Benoit bu tip koyafetlerler filan çıkıp bu şarkıyı söylese, gider kendimi taksim meydanında yakarım gene birinci olmalarını sağlarım :-) :-)

    şaka bi yana keşke bu videodaki bir görüntü görsek kasdav da :)
  • the hue • 26 Mart 2007 00:00 • #626854
    Bir Hyl'li olarak KEAL diyorum başka birşey demiyorum yürüyün beaaa
  • titanyum • 26 Mart 2007 00:00 • #626855
    halk sizi seviyor masis =) daha seven çok da neyse karıştırmayalım lütfen:P
  • ziya_miami • 26 Mart 2007 00:00 • #626856
    KEAL !!! güzide dans grubumuz sağolsun mis gibi cmtsi çıkcaktık pazar olcak büyük ihtimalle şimdi :@