-
benim saçım uzun serhat beyi oynayamam :)
olm gülme komasına girdim..
duymasın heee :D:D:D:D:D
-
Haydarpaşa teknik---- Cumartesi---- Rammstein- du hast
-
beşiktaş anadolu lisesi olarak
Marilyn Manson - The Nobodies ile katılacağız yarışmaya.
herkese başarılar
-
sag ol elerki kayıtlar eh iste.. :)
www.frzbi.com
bu da acılıyor yakında bakalım.. sarkıların linkini atsam daha mantıklı gerci..
çok :
http://rapidshare.com/files/820464/frzbi_-__ok__yeni_.mp3
özür dilemek :
http://rapidshare.com/files/821818/frzbi_-_ozur_dilemek.wma
halk oylaması :D
-
Masis sanat için soyunursan frzBi yi meşhur edebiliriz sanıyorum..
Önce kaset çekeriz, sonra sizi bi programa çıkarırız...
Sonrada uçankuşa "Flaşşşş...Flaşşş...Flaşşşş...kitlelerin yeni sesi frzBi nin piyanist şantör ü M.A.G. nin daha önceleri amatör film yıldızı olduğu ortaya çıktı..." der görüntüleri mozaikler veririz..
Sizde şahane pazar, seda sayan, şebnem kısaparmak, mehmet ali erbil, ibo show... hepsine çıkarak şöhretin basamaklarını tırmanmış olursunuz :D
-
birde şey var tabi..
bülent ersoyun programına çıkarsanız, biliosun şöhret onun mahreminden geçiyor.. miden bunu kaldırırmı bilemiyeceğim :-)
-
http://www.youtube.com/watch?v=xrNTMOUtjfE
St.Benoit bu tip koyafetlerler filan çıkıp bu şarkıyı söylese, gider kendimi taksim meydanında yakarım gene birinci olmalarını sağlarım :-) :-)
şaka bi yana keşke bu videodaki bir görüntü görsek kasdav da :)
-
Bir Hyl'li olarak KEAL diyorum başka birşey demiyorum yürüyün beaaa
-
halk sizi seviyor masis =) daha seven çok da neyse karıştırmayalım lütfen:P
-
KEAL !!! güzide dans grubumuz sağolsun mis gibi cmtsi çıkcaktık pazar olcak büyük ihtimalle şimdi :@