Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 24 Mart 2007 00:00 • #626797
    Cumartesi 10.çıkmıyorsunuz. O gördüğünüz listeler sadece alfabetik sıralamaydı. :)
  • ilker_182 • 24 Mart 2007 00:00 • #626798
    bu sene çok kral çekişme olcak :) 81 okul ,41 ctesi, 40 pzar olcakmş. BC237 olarak c.tesi grubuyz :):)

    judas priest - breaking the law
    BC237 - ikimize de yeter

    tüm yarşmacı arkadaşlarıma başarılar.
  • Elerki • 24 Mart 2007 00:00 • #626799
    Bir aksilik olmadıkça 38 Cumartesi,43 Pazar olacak.Dans grupları olan okullar pazar günü perfomans sergileyecek. :)

    Başarılar herkese
  • baranthalas • 24 Mart 2007 00:00 • #626800
    okulların %90 ı 80ler çalıyor süper :)
  • __Katie__ • 24 Mart 2007 00:00 • #626801
    Kenan Evren AnadoLu Lisesi oLarak biz bu sene
    yorumda: Skid Row "I Remember You" caLıcaz...
    Beste oLarak da "aLL aLone"La yarı$ıcaz
    .Herkese ba$arıLar diLeriz.
    SoList:Gamze Sargın
    Gitar:Ziya İpek
    Gitar:Hakan Değirmen
    Bass:Selahattin Can Üçgöz
    Bateri:Burak ÜLke
  • skater_memo • 24 Mart 2007 00:00 • #626802
    Cumartesi 10.çıkmıyorsunuz. O gördüğünüz listeler sadece alfabetik sıralamaydı. :)


    peki kaçıncı çıkcağımızı ne zaman ögrenicez?
  • Elerki • 24 Mart 2007 00:00 • #626803
    Okullara faksla yollanacak. :)
  • kaanxxx • 24 Mart 2007 00:00 • #626804
    Cumartesi 10.çıkmıyorsunuz. O gördüğünüz listeler sadece alfabetik sıralamaydı. :)

    o da doğrudur kekledi o zaman beni ordaki teyze =)
  • skater_memo • 24 Mart 2007 00:00 • #626805
    peki sağol. bu arada bizim okul Haydarpaşa Lisesi yorum dalında katılıyoruz beste dalında başka grup var. Metallica - Creeping Death çalıcaz kısmetse. :)

    Vokal&Solo Gitar: Suat İpek
    Ritm Gitar: Muhammet Ramoğlu
    Bas: Efe Akyıldız
    Davul: Sinan Keçeci

    herkese başarılar, iyi eglenceler.
  • Elerki • 24 Mart 2007 00:00 • #626806
    Herkesin kafası dağınıktı ;) 81 okul için harıl harıl çalışıldı. :) Yalan söylemediğimden emin olabilirsiniz.