-
Cumartesi 10.çıkmıyorsunuz. O gördüğünüz listeler sadece alfabetik sıralamaydı. :)
-
bu sene çok kral çekişme olcak :) 81 okul ,41 ctesi, 40 pzar olcakmş. BC237 olarak c.tesi grubuyz :):)
judas priest - breaking the law
BC237 - ikimize de yeter
tüm yarşmacı arkadaşlarıma başarılar.
-
Bir aksilik olmadıkça 38 Cumartesi,43 Pazar olacak.Dans grupları olan okullar pazar günü perfomans sergileyecek. :)
Başarılar herkese
-
okulların %90 ı 80ler çalıyor süper :)
-
Kenan Evren AnadoLu Lisesi oLarak biz bu sene
yorumda: Skid Row "I Remember You" caLıcaz...
Beste oLarak da "aLL aLone"La yarı$ıcaz
.Herkese ba$arıLar diLeriz.
SoList:Gamze Sargın
Gitar:Ziya İpek
Gitar:Hakan Değirmen
Bass:Selahattin Can Üçgöz
Bateri:Burak ÜLke
-
Cumartesi 10.çıkmıyorsunuz. O gördüğünüz listeler sadece alfabetik sıralamaydı. :)
peki kaçıncı çıkcağımızı ne zaman ögrenicez?
-
Okullara faksla yollanacak. :)
-
Cumartesi 10.çıkmıyorsunuz. O gördüğünüz listeler sadece alfabetik sıralamaydı. :)
o da doğrudur kekledi o zaman beni ordaki teyze =)
-
peki sağol. bu arada bizim okul Haydarpaşa Lisesi yorum dalında katılıyoruz beste dalında başka grup var. Metallica - Creeping Death çalıcaz kısmetse. :)
Vokal&Solo Gitar: Suat İpek
Ritm Gitar: Muhammet Ramoğlu
Bas: Efe Akyıldız
Davul: Sinan Keçeci
herkese başarılar, iyi eglenceler.
-
Herkesin kafası dağınıktı ;) 81 okul için harıl harıl çalışıldı. :) Yalan söylemediğimden emin olabilirsiniz.