Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • -_FiniscH_- • 24 Mart 2007 00:00 • #626787
    bugün formlar teslim ediliyo, herkes birbiriyle orda göz göze gelcek ama tanımıcak birbirini, tek üzücü olay bu:D hadi kolay gelsin herkese, ben de çıkcam birazdan evden..
  • SLayraCkEr • 24 Mart 2007 00:00 • #626788
    baranthalas, hadi abi kalk gidiyoruz karaborsa doldurulmuş form satıcaz kapıda...
    hem doldurulmuş hemde formda yazan parçaya çalıştırması şusu busu herşeyi dahil :D
  • baranthalas • 24 Mart 2007 00:00 • #626789
    iyi para kırarız. kırar mıyız ? bence kırarız..
  • skater_memo • 24 Mart 2007 00:00 • #626790
    tüm çalanlara ve dinleyenlere iyi eğlenceler. umarım tüm okullara destek verilir, çocukça yuhlamalar felan olmaz. seyirci önemli bi faktör yani sen adamı gaza getircenki oda gaz çalcak sen de daha gaza gelcen değil mi? :)
  • 89boy • 24 Mart 2007 00:00 • #626791
    bence de iyi para kırarsınız =))

    ama hediyemi isterim ben onu sölyleyeyim baranthalas bey(perfect crime mı desem yoksa =))
  • SwornToSatan • 24 Mart 2007 00:00 • #626792
    ya bizim okul direk 5000 kişi (haydarpaşa teknik) adam bıletın fıyatını gorup oha ya ben o paraya gıder yemek yerım dıyerekden uzaklasıyo.. ayrıca bu sene oklda bılet satmamız da yasak gecen sene azıtan ve alkol komasına gıren arkadaslar yuzunden fazla bı umitımız yok el altından yapcaz =)) nese yorum dalında calcagımız şarkı = RAMMSTEIN - DU HAST .. herkese basarılar ...
  • Elerki • 24 Mart 2007 00:00 • #626793
    Hayırlı olsun arkadaşlar! :) Hepinize başarılar!
  • kaanxxx • 24 Mart 2007 00:00 • #626794
    burak bora and. lisesi olaraktan yorum dalında katılcaz. parçamız rainbow - long live rock 'n' roll (steel dragon coverına daha yakın olcak) kadromuz:
    - ecem = vokal
    - kaan = solo gitar
    - ayberk = davul
    - görkem = ritm gitar
    - birant = bass
  • kaanxxx • 24 Mart 2007 00:00 • #626795
    bu arada cumartesi 10. çıkcaz bilet isteyen varsa benden alsın :p
  • iFuck • 24 Mart 2007 00:00 • #626796
    SOSYAL BİLİMLER LİSESİ

    Nirvana-Heart Shaped Box cover

    Vokal=>Bahar

    Gitar=>Erşan

    Bass=>Yusuf

    Davul=>Fatih

    Herkese başarılar!Eğlenmenize bakın:)

    KASDAV sucks dude!
    23 Mart 2007 Cuma | Yazan: iFuck
    x 2