-
bugün formlar teslim ediliyo, herkes birbiriyle orda göz göze gelcek ama tanımıcak birbirini, tek üzücü olay bu:D hadi kolay gelsin herkese, ben de çıkcam birazdan evden..
-
baranthalas, hadi abi kalk gidiyoruz karaborsa doldurulmuş form satıcaz kapıda...
hem doldurulmuş hemde formda yazan parçaya çalıştırması şusu busu herşeyi dahil :D
-
iyi para kırarız. kırar mıyız ? bence kırarız..
-
tüm çalanlara ve dinleyenlere iyi eğlenceler. umarım tüm okullara destek verilir, çocukça yuhlamalar felan olmaz. seyirci önemli bi faktör yani sen adamı gaza getircenki oda gaz çalcak sen de daha gaza gelcen değil mi? :)
-
bence de iyi para kırarsınız =))
ama hediyemi isterim ben onu sölyleyeyim baranthalas bey(perfect crime mı desem yoksa =))
-
ya bizim okul direk 5000 kişi (haydarpaşa teknik) adam bıletın fıyatını gorup oha ya ben o paraya gıder yemek yerım dıyerekden uzaklasıyo.. ayrıca bu sene oklda bılet satmamız da yasak gecen sene azıtan ve alkol komasına gıren arkadaslar yuzunden fazla bı umitımız yok el altından yapcaz =)) nese yorum dalında calcagımız şarkı = RAMMSTEIN - DU HAST .. herkese basarılar ...
-
Hayırlı olsun arkadaşlar! :) Hepinize başarılar!
-
burak bora and. lisesi olaraktan yorum dalında katılcaz. parçamız rainbow - long live rock 'n' roll (steel dragon coverına daha yakın olcak) kadromuz:
- ecem = vokal
- kaan = solo gitar
- ayberk = davul
- görkem = ritm gitar
- birant = bass
-
bu arada cumartesi 10. çıkcaz bilet isteyen varsa benden alsın :p
-
SOSYAL BİLİMLER LİSESİ
Nirvana-Heart Shaped Box cover
Vokal=>Bahar
Gitar=>Erşan
Bass=>Yusuf
Davul=>Fatih
Herkese başarılar!Eğlenmenize bakın:)
KASDAV sucks dude!
23 Mart 2007 Cuma | Yazan: iFuck
x 2