ya bizim okul direk 5000 kişi (haydarpaşa teknik) adam bıletın fıyatını gorup oha ya ben o paraya gıder yemek yerım dıyerekden uzaklasıyo.. ayrıca bu sene oklda bılet satmamız da yasak gecen sene azıtan ve alkol komasına gıren arkadaslar yuzunden fazla bı umitımız yok el altından yapcaz =)) nese yorum dalında calcagımız şarkı = RAMMSTEIN - DU HAST .. herkese basarılar ...