Parantez olarak 8 Nisan grubuyuz =) 20. çıkıyormuşuz sahneye .. Öyle sarhoş olsam ki ve bir nefes daha isimli bestemizi çalacağız..herkese başarılar
25 Mart 2007 Pazar | Yazan: xx_angelus_xx
Arkadaşlar,tekrarlayayım.
O gördüğünüz listeler alfabetik sıraya göreydi.Kaçıncı çıkacağınız daha belli değil.
Neyse bir şey demedim.Bakalım göreceğiz.Ama sıralamalarınız hemen belli olmaz.Bence siz okulunuza gelecek bilgi faksına kadar sıramız şudur diye duyurmayın insanlara,değişebilir.Hep olmuştur,olacaktır yine büyük olasılıkla. :)
mert ya naptın olm ben ölesine göndermiştim sana.. :))
neyse..bunu çalmıcaz galiba ya daha belli değil karar veremiyoruz ama büyük ihtimal çalınmayacak..