Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 25 Mart 2007 00:00 • #626817
    Parantez olarak 8 Nisan grubuyuz =) 20. çıkıyormuşuz sahneye .. Öyle sarhoş olsam ki ve bir nefes daha isimli bestemizi çalacağız..herkese başarılar
    25 Mart 2007 Pazar | Yazan: xx_angelus_xx


    Arkadaşlar,tekrarlayayım.

    O gördüğünüz listeler alfabetik sıraya göreydi.Kaçıncı çıkacağınız daha belli değil.

    Başarılar.
  • Elerki • 25 Mart 2007 00:00 • #626818
    Neyse bir şey demedim.Bakalım göreceğiz.Ama sıralamalarınız hemen belli olmaz.Bence siz okulunuza gelecek bilgi faksına kadar sıramız şudur diye duyurmayın insanlara,değişebilir.Hep olmuştur,olacaktır yine büyük olasılıkla. :)

    Tekrar başarılar. :)
  • SLayraCkEr • 25 Mart 2007 00:00 • #626819
    biraz moralleri sarsalım ;)

    karşınızda St.Benoit in bir parça kaydı efenim...

    http://rapidshare.com/files/22681669/SaintBenoit-PlayThatFunkyMusic.mp3.html
  • SLayraCkEr • 25 Mart 2007 00:00 • #626820
  • deepestpurple_ • 25 Mart 2007 00:00 • #626821
    SLayraCkEr noluyo ya taraf tutuyosun sen! .p niye sarsıyosun ki şimdi ne gerek var ki yani :)

    -------korkmaz yiğit anadolu lisesi-smoke on the water------------
  • J_Rudess • 25 Mart 2007 00:00 • #626822
    tamam abi sen basıver oburu soylesin ben calıcam back vokal de yaparım kralından :D ya da degismeli soyleriz
  • deepestpurple_ • 25 Mart 2007 00:00 • #626823
    http://rapidshare.com/files/22681669/SaintBenoit-PlayThatFunkyMusic.mp3.html

    yalnız evet sarstı bayaa :) çok güzel olmuş bu yaa :) bu arada ne kadar güzel parçalar seçmiş herkes çok iyi! :)
  • _Lothlorien_ • 25 Mart 2007 00:00 • #626824
    mert ya naptın olm ben ölesine göndermiştim sana.. :))
    neyse..bunu çalmıcaz galiba ya daha belli değil karar veremiyoruz ama büyük ihtimal çalınmayacak..
  • can182 • 25 Mart 2007 00:00 • #626825
    selamlar.dün gittik afişti biletti aldık alayını.herkese bilet satımında kolaylıklar diliyorum.Başarılar arkadaşlar.


    **********BC 237*********
  • Shealous • 25 Mart 2007 00:00 • #626826
    hakkaten bu sene milllet 80 lere dalmiş...
    bolcanada metallica dinleyecegiz sanirim 3 tane saydim ben ..