Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 25 Mart 2007 00:00 • #626837
    Sizi bilmem de ben Masis'i oynayabilir miyim o çok çok tartışılır yani ;) :)
  • Elerki • 25 Mart 2007 00:00 • #626838
    Arkadaşlar tekrar tekrar hatırlatayım yazılanlar yeni yazılar geldikçe aşağıda kalıyor.Lütfen eksik kalan belgelerinizi 5 Nisan Perşembe güüne kadar End Production'a iletin.Teşekkürler. :)
  • SLayraCkEr • 25 Mart 2007 00:00 • #626839
    Sizi bilmem de ben Masis'i oynayabilir miyim o çok çok tartışılır yani ;) :)


    sen anlamadın :) masis seni oynuyor..sen sunucusun :)
    baranthalas ta serhat beyi oynuyor.. jansu büyük kalabalığı, bende anıl ı oynuyorum :)
  • Elerki • 25 Mart 2007 00:00 • #626840
    hmm e güzelmiş :) sunarız :p
  • skater_memo • 25 Mart 2007 00:00 • #626841
    bence creeping death çalıcak olanlar çok saglam olucak.hangi gün çıkıcaksınız?başarılar...
    25 Mart 2007 Pazar | Yazan: vomitandscream


    eyvallah :D cumartesi çıkıyoruz :D elimizden geldiğince çoşturcaz artık :D
  • skater_memo • 25 Mart 2007 00:00 • #626842
    bu arada yeni gördüm vomitandscream, sizde katılıyomuşunuz, sizede başarılar. siz ne zaman çıkıyosunuz?
  • vomitandscream • 25 Mart 2007 00:00 • #626843
    bizde cumartesi çıkıyoruz aynı gün kapışıcaz:)))
  • skater_memo • 25 Mart 2007 00:00 • #626844
    oo metallica günü he :D hadi bakalım hangi lise bu arada
  • vomitandscream • 25 Mart 2007 00:00 • #626845
    cumartesi günü baya güzel olucak gibi gözüküyo:D
    arel lisesi
  • baranthalas • 25 Mart 2007 00:00 • #626846
    benim saçım uzun serhat beyi oynayamam :)

    no offence baby..