Sizi bilmem de ben Masis'i oynayabilir miyim o çok çok tartışılır yani ;) :)
bence creeping death çalıcak olanlar çok saglam olucak.hangi gün çıkıcaksınız?başarılar... 25 Mart 2007 Pazar | Yazan: vomitandscream