Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 25 Mart 2007 00:00 • #626817
    Parantez olarak 8 Nisan grubuyuz =) 20. çıkıyormuşuz sahneye .. Öyle sarhoş olsam ki ve bir nefes daha isimli bestemizi çalacağız..herkese başarılar
    25 Mart 2007 Pazar | Yazan: xx_angelus_xx


    Arkadaşlar,tekrarlayayım.

    O gördüğünüz listeler alfabetik sıraya göreydi.Kaçıncı çıkacağınız daha belli değil.

    Başarılar.
Bu konunun tüm mesajları