Parantez olarak 8 Nisan grubuyuz =) 20. çıkıyormuşuz sahneye .. Öyle sarhoş olsam ki ve bir nefes daha isimli bestemizi çalacağız..herkese başarılar
25 Mart 2007 Pazar | Yazan: xx_angelus_xx
Arkadaşlar,tekrarlayayım.
O gördüğünüz listeler alfabetik sıraya göreydi.Kaçıncı çıkacağınız daha belli değil.