http://www.youtube.com/watch?v=xrNTMOUtjfE
St.Benoit bu tip koyafetlerler filan çıkıp bu şarkıyı söylese, gider kendimi taksim meydanında yakarım gene birinci olmalarını sağlarım :-) :-)
şaka bi yana keşke bu videodaki bir görüntü görsek kasdav da :)