Masis C.tesi veya Pazar günü veya finalde Bostancı da ex-kasdavlılar filan die bi zirve düzenleyelim :-) eskilerden kimler varsa ulaşabildiğimiz çağıralım..
ne dersin ? baranthalas sen ne dersin ? hatta herkes ne der ?
hani bir de 10.yıl ya, haber yaptırırz, 10.yılda bla bla bla die..