Bu kadar bu organizayondan para kazaniyorlar ama hala ses düzeni boktan.Sound music'teki davulla amfileri kakalamışlar millette.Davulun tonları kötü,her yeri oynuyor,twin pedal zaten acaip bişi kac defa bni yari yolda birakmişti onn için kendi pedalimi taktim.Şarkimizi tam bitirdik trampette ayagima dustu:D Laney amfi zaten yandi bi sure sonra,marshall amfiden ses çıkmıyor zaten neyse ses düzeni kötüydü ama napalim herkese finalde başarilar...