Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • -Lilith- • 8 Nisan 2007 00:00 • #627113
    hoşbulduk deepest:) bu arada kulisteki tuvalet neydi öyle ya! orda duran adamla aramızda şöyle bir konusma geçti:
    -bayanlar tuvaleti acılmadı mı hala?
    -hayır
    -erkekler tuvaleti?
    -hayır
    -ben suraya yapayım o zaman.
    _?!?!
    rezaletti. iki kurus fazla kazanmak için..
    amfileri hiç söylemiyorum zaten.. bassın sesi cıkmıyordu.. gitar amfisi hiç çalısmıyordu.. umarım bir sonraki kasdavda bunlar yasanmaz..
  • ramusfan • 8 Nisan 2007 00:00 • #627114
    metallica fuelı öldürdüler bence cok kötü bir perfonmastı keske daha kolay traffici olan bir sarkıyla katılsalarda
  • cavalye • 8 Nisan 2007 00:00 • #627115
    Kadir Has Anadolu Lisesinin electro gitaristiyim.. Biz 34. çıktık ve çok az jüri vardı inşallah etkilemez finale kalıp kalamıyacaığımızı...??
  • s_i_l_v_r_a • 8 Nisan 2007 00:00 • #627116
    yok yorum sadece davulcuya özel diildi:D genel olarak davulcunuz sizin de cok iyi oldugunuzu söyledi..ordan biliyorum sadece... cünkü malesef izleyemedim:(
  • yiitcakir • 8 Nisan 2007 00:00 • #627117
    ya metallica fuel dan çok sad but true çok kötü oldu konserde izlemedim soundcheck te gördüm de 3 elektro bağlamanın mantığı nedir onu anlayamadım.bi de arkaya bi solo uyarlamışlar onu da hiç beğenmedim onun yerine şarkıyı normal çalsalar onun solosu güzel zaten..
  • yiitcakir • 8 Nisan 2007 00:00 • #627118
    bu arada beşiktaş anadolu lisesinin the nobodies ini nası buldnz??basın sesini söylememe rağmen açmadılar gerçi ama..
  • scangazi • 8 Nisan 2007 00:00 • #627119
    o fuel da neydi... prova yapmamışlar mı çıkmadan
  • ilker_182 • 8 Nisan 2007 00:00 • #627120
    http://www.youtube.com/watch?v=zwAf86alxGM:

    hhyaml - judas priest - breaking the law cover
    BC237 //
  • deepestpurple_ • 8 Nisan 2007 00:00 • #627122
    elerki nerde? çok yorulmamıştır umarım diycem ama zor (: her şey için çok sağol elerki (: umarım tekrar görüşürüz...yarına sınavımız olmasa gelirdik bugün izlemeye...nasıldı bugün giden arkadaşlar bahsedebilir mi genel olarak
  • blisshirley • 8 Nisan 2007 00:00 • #627123
    ben anadolu yakasından 15 okul falan izledim pazar günü elemesinde.. 1-2 okul dışında başarısız buldum izlediklerimi..st.benoiti çok merak etmiştim ama yetişemedim onlara.. bir de bugün ses sistemi iyice şişmişti, galiba sesler de kısıktı falan bir garipti.