-
hoşbulduk deepest:) bu arada kulisteki tuvalet neydi öyle ya! orda duran adamla aramızda şöyle bir konusma geçti:
-bayanlar tuvaleti acılmadı mı hala?
-hayır
-erkekler tuvaleti?
-hayır
-ben suraya yapayım o zaman.
_?!?!
rezaletti. iki kurus fazla kazanmak için..
amfileri hiç söylemiyorum zaten.. bassın sesi cıkmıyordu.. gitar amfisi hiç çalısmıyordu.. umarım bir sonraki kasdavda bunlar yasanmaz..
-
metallica fuelı öldürdüler bence cok kötü bir perfonmastı keske daha kolay traffici olan bir sarkıyla katılsalarda
-
Kadir Has Anadolu Lisesinin electro gitaristiyim.. Biz 34. çıktık ve çok az jüri vardı inşallah etkilemez finale kalıp kalamıyacaığımızı...??
-
yok yorum sadece davulcuya özel diildi:D genel olarak davulcunuz sizin de cok iyi oldugunuzu söyledi..ordan biliyorum sadece... cünkü malesef izleyemedim:(
-
ya metallica fuel dan çok sad but true çok kötü oldu konserde izlemedim soundcheck te gördüm de 3 elektro bağlamanın mantığı nedir onu anlayamadım.bi de arkaya bi solo uyarlamışlar onu da hiç beğenmedim onun yerine şarkıyı normal çalsalar onun solosu güzel zaten..
-
bu arada beşiktaş anadolu lisesinin the nobodies ini nası buldnz??basın sesini söylememe rağmen açmadılar gerçi ama..
-
o fuel da neydi... prova yapmamışlar mı çıkmadan
-
http://www.youtube.com/watch?v=zwAf86alxGM:
hhyaml - judas priest - breaking the law cover
BC237 //
-
elerki nerde? çok yorulmamıştır umarım diycem ama zor (: her şey için çok sağol elerki (: umarım tekrar görüşürüz...yarına sınavımız olmasa gelirdik bugün izlemeye...nasıldı bugün giden arkadaşlar bahsedebilir mi genel olarak
-
ben anadolu yakasından 15 okul falan izledim pazar günü elemesinde.. 1-2 okul dışında başarısız buldum izlediklerimi..st.benoiti çok merak etmiştim ama yetişemedim onlara.. bir de bugün ses sistemi iyice şişmişti, galiba sesler de kısıktı falan bir garipti.