ya metallica fuel dan çok sad but true çok kötü oldu konserde izlemedim soundcheck te gördüm de 3 elektro bağlamanın mantığı nedir onu anlayamadım.bi de arkaya bi solo uyarlamışlar onu da hiç beğenmedim onun yerine şarkıyı normal çalsalar onun solosu güzel zaten..