Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • skater_memo • 8 Nisan 2007 00:00 • #627072
    ya ses olayını ben açıcaktım amfiden adam dokundurtmadı felan bende pedaldan açtım :D nihahaha. provada hiç duyulmamıştı gitar çünkü. sesi açmaya kararlıydım. neticede şarkıda iyi duyuldu gitarlar.

    bi arkadaş yazmışki metallicaya güldü herkes. ben sad but true da izlemeye çıktım kulisten. yukarlardaydık, seyircilerin hepsi deli gibi kafa sallıyordu millet çoşmuştu. bizimkinde sahnenin dibinde bi video çekimi var. acaip bi çığlıklar felan geliyor ki bizim okul en yukarılardaydı bağıranlar bizim okul değil yani. ki senin gibi müziğe saygısız adamlar gülse nolur seni kim kâle alır o da merak konusu. tamam eleştirirsin o hakkındır bi dinleyici olarak ama dalga geçme hakkını kendinde nerden bulduğunu anlayamadım. diyosanki ben değil çevremdekiler böleydi. o zaman üstüne alınma dediklerimi bu laflar o gülenlere...

    bu arada tüm okulları tebrik ederim. günlerce çabalarının yanı sıra bir de orda saatlerce süründük. finale kalanlara başarılar.

    Haydarpaşa Anadolu Lisesi
    Metallica-Creeping Death
  • __tooberk__ • 8 Nisan 2007 00:00 • #627073
    dun katılan grupların hepsi calısmıslar belli ki ama aralarından bazıları cok guseldi, smoke on the water en cok aklımdakalan oldu, biz "the memory remains" i soledk , umarım eglenmiştir herkes ve umarım finale kaırız , foltosangue detone demişsin ama sağol gene de,favorilerine eklemişsin detone olsam da ;) demek ki olmasydım....................
  • skater_memo • 8 Nisan 2007 00:00 • #627074
    ya ben sizi dinleyemedim memory remains calan arkadaslar video falan varsa koyarsanız dinleriz. ;)
  • stephaniebext • 8 Nisan 2007 00:00 • #627075
    dün notre dame de sion lisesi olarak 17. sırada çıkıp whitesnake- is this love çaldık.. çok güzel bi ortamdı bence, biz gerçekten çok eğlendik =) bizden sonra çıkanları izleyemediğim için çok konuşulan grupları bilmiyorum ama eminim iyidirler.

    Smoke on the water çalan 'kız grubu'nu sevdim ben, finale kalırlar heralde. Metallica ve Lacuna Coil çalan kulis arkadaşlarımız da iyiydi =) Bir de bizden önce çıkıp Nobody's Wife söyleyen bir grup vardı, Darüşşafakaydı sanırım, sahne performanslarını arkada beklediğimiz için göremedim ama vokalin sesi çok iyiydi duyduğum kadarıyla.

    Bir de jüride ön sırada Aylin Aslım'ın yanında oturan kırmızı tişörtlü biri vardı, gözlerimden ve ışıklardan dolayı kim olduğunu seçemedim ama çok sempatik bi adamdı =) Bizi dinleyen oldu mu bilmiyorum ama sanırım saksafonumuzun sesi pek duyulmamış. Ama dediğim gibi çok eğlendik gerçekten ve hatasız çaldık, elimizden gelenin en iyisini yaptık. Bugün çıkacaklardan da iyi şeyler çalanlar var, bakalım.. Organizasyon için teşekkürler! =)

    notre dame de sion lisesi klavyecisi -- irem.
  • 89boy • 8 Nisan 2007 00:00 • #627076
    valla bilmiyorum the memory remains'te detone olmadı sanki ya.. en azından ben duymadım olduysa da =)) bizim hakkımızda pek yorum yok arkadaşlar kimse dinlemedi mi ya =)

    bu arada metallica - the memory remains, anathema - deep ve smoke on the water çalan okullar benim favorilerim.. bizden sonra çıkanları pek izleyemedim ayrılmak zorunda kaldım ama umarım hakeden arkadaşlarımızı finalde izleriz =) bugünkü okullara da başarılar...
  • __tooberk__ • 8 Nisan 2007 00:00 • #627077
    kulis arkdslarmz harikaydı bence, dame de sion'un calstgı hocalarnn tavrndan belliydi zaten, gayet iidnz arkdslar,tebrkler,finalde gorsrz artk kalırsak,tekrar aynı kuliste olmak dileğyle.....


    FMV ısık lisesi solisti....
  • 89boy • 8 Nisan 2007 00:00 • #627078
    gayet iidnz arkdslar,tebrkler,finalde gorsrz artk kalırsak,tekrar aynı kuliste olmak dileğyle.....


    aynen abi =)) işallah finale kalırız da yine aynı kulise düşeriz, düşmesek de fark etmez gerçi buluruz biz birbirimizi =))
  • silentofdeath • 8 Nisan 2007 00:00 • #627079
    benim favorilerim biz yani metallica sad but true ve creeping death çalan arkadaşlar .... inşallah onlarla birlikte finale kalırız .....
  • -Lilith- • 8 Nisan 2007 00:00 • #627080
    arkadaslar öncelikle herkesi tebrik ediyorum:) kendimden sonraki grupları pek dinleyemedim ama soundcheck te dinleyebildiğimiz kadarıyla (ordaki adam zart die kesiyordu parcaları cunku) cok iyi calanlar vardı.. acıkcası soundcheckten sonra korkmuştum millet asmıs ne yapıcaz biz diye..
    her neyse oradaki ortam çok güzeldi.. herkes müzik yapmak için gelmişti ve ellerinden den geleni yaptılar umarım finale kalıp bir daha o sahneye cıkabiliriz.
    ayrıca bizi beğenenlere de çok teşekkürler..
    korkmaz yiğit al-smoke on the water- gitarist
  • s_i_l_v_r_a • 8 Nisan 2007 00:00 • #627081
    süperdi kasdav =) tabi bizim okulumuzun(florya tevfik ercan lisesi) (adını anmak istemiyorum) solisti güzel güzel bi yerlerini actı.. bu arada ''solist iç çamaşırısn gözüktü yani bnu bil!!!'' şimdi dogruyu söylemek gerekirse solistin sesi fena degildi ama enstrumanları cok begenmedim açıkcası..herneyse ışık lisesinin memory remains i dinleyemedim keşke dinleseymişim iyi diyolar..( dolmuşta karsılastıgımız bateristi söledi:D) ''yakışıklı'' :) wideo falan herangi bişi varsa yollayın veya koyun merak ettim valla...