süperdi kasdav =) tabi bizim okulumuzun(florya tevfik ercan lisesi) (adını anmak istemiyorum) solisti güzel güzel bi yerlerini actı.. bu arada ''solist iç çamaşırısn gözüktü yani bnu bil!!!'' şimdi dogruyu söylemek gerekirse solistin sesi fena degildi ama enstrumanları cok begenmedim açıkcası..herneyse ışık lisesinin memory remains i dinleyemedim keşke dinleseymişim iyi diyolar..( dolmuşta karsılastıgımız bateristi söledi:D) ''yakışıklı'' :) wideo falan herangi bişi varsa yollayın veya koyun merak ettim valla...