dun katılan grupların hepsi calısmıslar belli ki ama aralarından bazıları cok guseldi, smoke on the water en cok aklımdakalan oldu, biz "the memory remains" i soledk , umarım eglenmiştir herkes ve umarım finale kaırız , foltosangue detone demişsin ama sağol gene de,favorilerine eklemişsin detone olsam da ;) demek ki olmasydım....................