ya ses olayını ben açıcaktım amfiden adam dokundurtmadı felan bende pedaldan açtım :D nihahaha. provada hiç duyulmamıştı gitar çünkü. sesi açmaya kararlıydım. neticede şarkıda iyi duyuldu gitarlar.
bi arkadaş yazmışki metallicaya güldü herkes. ben sad but true da izlemeye çıktım kulisten. yukarlardaydık, seyircilerin hepsi deli gibi kafa sallıyordu millet çoşmuştu. bizimkinde sahnenin dibinde bi video çekimi var. acaip bi çığlıklar felan geliyor ki bizim okul en yukarılardaydı bağıranlar bizim okul değil yani. ki senin gibi müziğe saygısız adamlar gülse nolur seni kim kâle alır o da merak konusu. tamam eleştirirsin o hakkındır bi dinleyici olarak ama dalga geçme hakkını kendinde nerden bulduğunu anlayamadım. diyosanki ben değil çevremdekiler böleydi. o zaman üstüne alınma dediklerimi bu laflar o gülenlere...
bu arada tüm okulları tebrik ederim. günlerce çabalarının yanı sıra bir de orda saatlerce süründük. finale kalanlara başarılar.
Haydarpaşa Anadolu Lisesi
Metallica-Creeping Death