valla bilmiyorum the memory remains'te detone olmadı sanki ya.. en azından ben duymadım olduysa da =)) bizim hakkımızda pek yorum yok arkadaşlar kimse dinlemedi mi ya =)
bu arada metallica - the memory remains, anathema - deep ve smoke on the water çalan okullar benim favorilerim.. bizden sonra çıkanları pek izleyemedim ayrılmak zorunda kaldım ama umarım hakeden arkadaşlarımızı finalde izleriz =) bugünkü okullara da başarılar...