Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • 89boy • 8 Nisan 2007 00:00 • #627076
    valla bilmiyorum the memory remains'te detone olmadı sanki ya.. en azından ben duymadım olduysa da =)) bizim hakkımızda pek yorum yok arkadaşlar kimse dinlemedi mi ya =)

    bu arada metallica - the memory remains, anathema - deep ve smoke on the water çalan okullar benim favorilerim.. bizden sonra çıkanları pek izleyemedim ayrılmak zorunda kaldım ama umarım hakeden arkadaşlarımızı finalde izleriz =) bugünkü okullara da başarılar...
Bu konunun tüm mesajları