ben anadolu yakasından 15 okul falan izledim pazar günü elemesinde.. 1-2 okul dışında başarısız buldum izlediklerimi..st.benoiti çok merak etmiştim ama yetişemedim onlara.. bir de bugün ses sistemi iyice şişmişti, galiba sesler de kısıktı falan bir garipti.