hoşbulduk deepest:) bu arada kulisteki tuvalet neydi öyle ya! orda duran adamla aramızda şöyle bir konusma geçti:
-bayanlar tuvaleti acılmadı mı hala?
-hayır
-erkekler tuvaleti?
-hayır
-ben suraya yapayım o zaman.
_?!?!
rezaletti. iki kurus fazla kazanmak için..
amfileri hiç söylemiyorum zaten.. bassın sesi cıkmıyordu.. gitar amfisi hiç çalısmıyordu.. umarım bir sonraki kasdavda bunlar yasanmaz..