yani illa sölemek zorunda degildin şu köprü olayını :D öyle hatırlıyodum ya napiyim:D neyse tamam koy bi yere wideonuzu izleyelim gecen sene oylama yaparken wideoları da koyuyolardı şimdi onu yapmamıslar cok kötü olmus yaa :( en azından izleme sansı buluyoduk...neyse artık he bu arada marilyn manson- the nobodies i calan arkadaslar süperdiniz bence