Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • J_Rudess • 8 Nisan 2007 00:00 • #627090
    abi bu tartısmaları hic anlamıyorum ya..

    fakat birkac sey soyleyebilirim galiba ve bunlar iste o cocuga, su kıza, o liseye veya bu gruba degil..

    ogrenilmesi gereken bi kac yararlı bilgi:

    - sarkı soylemek bagırmak degildir
    - gitar tonu demek cızırtı degildir
    - davul calmak demek heyecandan olmek uzere olup kendini kaybetmek degildir
    - solist olmak demek mikrofona sacmalamak gerek demek degildir
    - seyirciyle, juriyle veya onla bunla 'diyaloga girmek' demek, gercekten de sanıldıgı gibi 'sozlu diyaloga girmek' demek degildir
    * goz teması diye bir sey var, ki en onemli sey..

    Cok da onemli olmamakla beraber(!) dikkate aldıgınızda bi nebze daha tat kazanabileceginiz seyler iste bunlar.. Kanımca sen soyleydin, sen kotusun cık dısarı vs. demekten daha iyidir.. :)

    Hepinize basarılar..

    not: ya ama sunu da soylemeden gecemeyecegim.. her uyesi ayrı telden calan, dinleyene zevk vermeyi bırak baya baya iskence yapmak durumunda kalan gruplar nasıl kendilerini sahneye cıkmaya ikna edebiliyorlar, bunu hic anlamadım galiba hic de anlayamayacagım.. :)
Bu konunun tüm mesajları