kulis arkadaşlıkları mükemmeldi...bilmiyorum herkez bizim kadar eğlendimi kuliste...dame de sion lisesi ve tevfik ercan lisesiyle(isimden pek emin değilim) birlikte aynı kulisteydik ve uzun bi koltuğumuz bile vardı "vip" =)birbirimizi çok destekledik sonuçtada iyi çaldığımızı düşünüyorum...FMV IŞIK LİSESİ
Emre ( gitar-back vokal)
-The Memory Remains-
8 Nisan 2007 Pazar | Yazan: ___EmRe___
=) Evet gerçekten, çok iyiydiniz sevgili kulis arkadaşlarımız. Sahneye çıkmadan önceki moral durumu çok önemli insanın. Performansınız da çok iyiydi bizce =) Umarım finale kalabiliriz ve görüşürüz yeniden..
notre dame de sion - is this love
irem (klavye)