Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • stephaniebext • 9 Nisan 2007 00:00 • #627138
    kulis arkadaşlıkları mükemmeldi...bilmiyorum herkez bizim kadar eğlendimi kuliste...dame de sion lisesi ve tevfik ercan lisesiyle(isimden pek emin değilim) birlikte aynı kulisteydik ve uzun bi koltuğumuz bile vardı "vip" =)birbirimizi çok destekledik sonuçtada iyi çaldığımızı düşünüyorum...FMV IŞIK LİSESİ
    Emre ( gitar-back vokal)

    -The Memory Remains-
    8 Nisan 2007 Pazar | Yazan: ___EmRe___


    =) Evet gerçekten, çok iyiydiniz sevgili kulis arkadaşlarımız. Sahneye çıkmadan önceki moral durumu çok önemli insanın. Performansınız da çok iyiydi bizce =) Umarım finale kalabiliriz ve görüşürüz yeniden..

    notre dame de sion - is this love
    irem (klavye)
Bu konunun tüm mesajları