-
şeyh şamil olarak oldukça geç sahneye çıktık ama iyi bir performans gösterdiğimize inanıyoruz.
http://www.youtube.com/watch?v=p17atypBQCI
yorumlarınızı bekliyoruz
-
şu bi kısmı ama ses kalite:
http://www.youtube.com/watch?v=GFouKKE4KtA
şuda tamamı ama ses kötü:
http://www.youtube.com/watch?v=iloNmTv4blg
Haydarpaşa Anadolu Lisesi
Metallica-Creeping Death
-
arkadaşlar verilen linklerin sanırım çoğunu izledim...du hast ile başlayayım, video kötüydü sesleri duyamadım ama o gün de dinlemiştim birazını provalarda, vokalin sesi muhteşemdi (: europe - rock the night 'a gelince bence güzel çalınmış vokaldeki arkadaşımın hareketler sahnedeki rahatlığı falan çok güzel ama sesini daha iyi kullanabilrdi sanırım, bazı bölümlerde vokal gözüme battı...Deep Purple - Child In Time....mükemmel...açıkçası ilk gördüğümde bunu nasıl söylemişler yaa dedim ve izleyince hem vokal çok başarılı hem de diğer arkadaşlar.çok beğendim tebrikler...metallica-memory remains de gerçekten çok iyiymiş (: pentagram-bir çalan arkadaşlarımın videolarında da seste kesintiler vardı ama güzeldi beğendim özellikle de gitarları (: ama vokal onda da daha iyi olabilirdi bence...son olarak da hasal welcome to the jungle'a geleyim...vokaldeki arkadaşım mükemmelsin! seni coverfest'te de izlemiştim orda da çok iyiydin (: ayrıca sonra davulcu arkadaşımı tebrik ediyorum (: ve de basslar çok iyiydi gerçekten cansu seni de kutluyorum (: alpere de selamlar! kısaca biz sizi kardeş okul ilan ediyoruz arkadaşlar!! :D .p şaka bi yana kıskandım valla gerçekten gayet iyi (: bir de dediğim gibi child in time'ı yorumlayan arkadaşlar sizler de çok çok iyiymişsiniz (: var mı başka link gönderip yorum isteyen? (:
bu arada bir okul daha sanırım smoke çalmış (: sizin de videonuzu bekliyoruz .p veee evet şebo çalınmış!! nasıl çaldınız arkadaşlar izleyemedim dinleyemedim hiç bi fikrim yok ama kutluyorum şebo seçiminizden ötürü (: sevgiler size de! (:
akyal - smoke on the water
-
haydarpasa rammstein - du hast izlemek isteyen yanlız annem cektıgı ıcın ve gelcegınden de haberım olmadgı ıcın solıemedım buutn grbu ceksın tamamen dıye buyuzden agrlıklı kaanla ben varım vıdeo da bıde ses bıraz kotu bayaa seyırcı bagırmıs :P:D::D izlemek isteyenler ıcın : http://www.youtube.com/watch?v=JZ8j_sE6Occ
-
oyyy :) buse cnm ya (: sağolasın.. teşekkür ederim.. merdiveni dayadık tepelere..
-
ya yeri değil biliyorumda belki bi tanıdığı filan olan vardır..
Bahçeşehir üniversitesinde okuyan tanıdığı olan varmı ?
Hukuk fakültesinde filan özellikle ?
10 Nisan 2007 Salı | Yazan: SLayraCkEr
Benim abim Bahçeşehir Üniversitesinde okuyor...Ama işletme Fakültesinde nolmuştu kardeş??
-Bu da pek alakalı olmadı ama :S neyse :D -
-
ELERKİ sence ilk 20 ye hangi okullar girer..? birde sonlara doğru çoğu jüri üyesi gitmişti bu okulların finale kalıp kalamayacağını etkiler mi?
-
teşekkürler buse =)
bu arada faxlar yarın mı geliyor perşembe mi?
-
perşembe....
FMV IŞIK
emre
-
deepespurple_...
child in time için yaptığın bu güzel yorum için okulum adına çok teşekkür ediyorum. umarın izleyen herkes beğenmiştir... :)