Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • cavalye • 11 Nisan 2007 00:00 • #627283
    desperado'yu çalan okul sadece akorlarıyla mı çaldı yoksa solosuda varmıydı ben pek dikkat edemedim..?? bilen ya da duyann varssaa...
  • alakasızchsu • 11 Nisan 2007 00:00 • #627284
    kayıt kötü ama performansınız müthiş. BENCE bu seneki en iyi performanslardan biri... Bariz bizden iyi hatta o derece :P ;)


    çok teşekkür ederiz =)
  • purki • 11 Nisan 2007 00:00 • #627285
    benim düşüncem yorum klasmanında;
    1)Ananthema - Deep (Adnan Menderes Anadolu Lisesi)
    2)Du Hast (Haydarpaşa Teknik)
    3)Smoke on the water (Korkmaz Yiğit Anadolu Lisesi)
    bestede;
    Acısız Uyandır Beni - [Adnan Menderes Anadolu Lisesi]

    finale kalırr... umarım böyle olur..
  • alakasızchsu • 11 Nisan 2007 00:00 • #627286
    başka bir kayıt görüntü kalitesi düşük
    http://www.youtube.com/watch?v=E-IDmq4b060

    üsküdar çağrıbey anadolu lisesi - queen i want to break free eleme performansı
  • SLayraCkEr • 11 Nisan 2007 00:00 • #627287
    pardon masis unuttum senn türk dil kurumunda işe başladığını ama.. ben garajı deniyordum valla başka amacım yoktu =) =)

    bu arada şu ermeniler ne diyorlar abi ? soykırım filan ? :lol:
  • blisshirley • 11 Nisan 2007 00:00 • #627288
    bir daha koyayım=)
    http://www.youtube.com/watch?v=VDo8Zikx_y8
    welcome to the jungle-hasal
  • the hue • 11 Nisan 2007 00:00 • #627289
    http://www.youtube.com/watch?v=XzqpT4rebHs


    KAL -I believe in a thing called love


    izleyin en süper performans .tamamı süper ama özellikle son 10 saniye
  • lithium_fire • 11 Nisan 2007 00:00 • #627290
    Herkese merhaba.. benim final için adaylarım;
    1)Kadıköy Lisesi - Rock The Night
    2)Üsküdar Çağrıbey Anadolu - I want to break free
    3)Hasal - Welcome to the jungle
    4)Şeyh Şamil - Bir
    5)Handan Hayrettin - Breaking The Law
    6)Haydarpaşa Teknik - Du Hast
    7)Kadıköy Anadolu - I believe in a thing called love
    8)Mensucat Santral - Pencere

    Bu arada geç saatte çıkıp hatırlanmayan gruplar açısından kötü oldu bu sene.. cumartesi 31. sırada çıktık biz boş koltuklara çaldık resmen..
  • __tooberk__ • 11 Nisan 2007 00:00 • #627291
    pek fazla yorum yok ama bekliyorz,begenenler de sağolsun finale
    kalırsak daha guzel olucak.........

    http://youtube.com/watch?v=_pYrqOHZygU

    FMV ısık lisesi - the memory remains
  • SwornToSatan • 11 Nisan 2007 00:00 • #627292
    sagolun arkdaslar fınale layık gordugunuz ıcın ya bı gun kaldı yarın hersey bellı olcak .. hak eden kalır sıke flan olmaz umarım..

    haydarpasaa teknık
    rammstein- du hast