-
desperado'yu çalan okul sadece akorlarıyla mı çaldı yoksa solosuda varmıydı ben pek dikkat edemedim..?? bilen ya da duyann varssaa...
-
kayıt kötü ama performansınız müthiş. BENCE bu seneki en iyi performanslardan biri... Bariz bizden iyi hatta o derece :P ;)
çok teşekkür ederiz =)
-
benim düşüncem yorum klasmanında;
1)Ananthema - Deep (Adnan Menderes Anadolu Lisesi)
2)Du Hast (Haydarpaşa Teknik)
3)Smoke on the water (Korkmaz Yiğit Anadolu Lisesi)
bestede;
Acısız Uyandır Beni - [Adnan Menderes Anadolu Lisesi]
finale kalırr... umarım böyle olur..
-
-
pardon masis unuttum senn türk dil kurumunda işe başladığını ama.. ben garajı deniyordum valla başka amacım yoktu =) =)
bu arada şu ermeniler ne diyorlar abi ? soykırım filan ? :lol:
-
bir daha koyayım=)
http://www.youtube.com/watch?v=VDo8Zikx_y8
welcome to the jungle-hasal
-
http://www.youtube.com/watch?v=XzqpT4rebHs
KAL -I believe in a thing called love
izleyin en süper performans .tamamı süper ama özellikle son 10 saniye
-
Herkese merhaba.. benim final için adaylarım;
1)Kadıköy Lisesi - Rock The Night
2)Üsküdar Çağrıbey Anadolu - I want to break free
3)Hasal - Welcome to the jungle
4)Şeyh Şamil - Bir
5)Handan Hayrettin - Breaking The Law
6)Haydarpaşa Teknik - Du Hast
7)Kadıköy Anadolu - I believe in a thing called love
8)Mensucat Santral - Pencere
Bu arada geç saatte çıkıp hatırlanmayan gruplar açısından kötü oldu bu sene.. cumartesi 31. sırada çıktık biz boş koltuklara çaldık resmen..
-
pek fazla yorum yok ama bekliyorz,begenenler de sağolsun finale
kalırsak daha guzel olucak.........
http://youtube.com/watch?v=_pYrqOHZygU
FMV ısık lisesi - the memory remains
-
sagolun arkdaslar fınale layık gordugunuz ıcın ya bı gun kaldı yarın hersey bellı olcak .. hak eden kalır sıke flan olmaz umarım..
haydarpasaa teknık
rammstein- du hast