Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • linde_ • 11 Nisan 2007 00:00 • #627303
    11 Nisan 2007 Çarşamba | Yazan: baranthalas


    müzik sitesi olmasına rağmen bu olaylar çok sık yaşanabiliyor karı kız kaldırma çalışmaları müziğin önüne geçebiliyor bahse girerim sen oraya müzik için gitmedin :))
  • Q_Blitz_Q • 11 Nisan 2007 00:00 • #627304
    Kaç kişi farkında bilmiyorum ama dikkat edilirse gerçekten iddialı olan okulların neredeyse hiçbiri burada yaşadıkları aksilikleri -ki herkez ufak ya da büyük aksilikler yaşamıştır, çok doğal-, başkalarının ne çalıp söylediğini, ne kadar iyi ya da kötü olduklarını vs... tartışarak vakit kaybetmiyorlar ya da youtube'de videolarından medet ummuyorlar bu iş için. Yapılan bir işin, ortaya çıkarılan bir ürünün ya da performansın ileriye dönük en yapıcı eleştirilerini yine performansın sahibi/sahipleri yapar. (bkz. kaizen sistemi :P http://tr.wikipedia.org/wiki/Kaizen) Bunu belirtme sebebim birçok kişinin "kargaya yavrusu kuzgun görünür" ya da "X Grubu'nun bi şarkısını çalsınlar da çamurdan olsun" mantığıyla yaptığı yorumlar. Bu yorumlar finale çıkamama durumunda sözkonusu okulların hayal kırıklığını arttırmakla kalmaz, aynı zamanda finale kalan okulların da hatalarını görememe, düzeltmeme, ya da yanlış yönlenme/yönlendirilme sonucu benzer bir hüsranı final sahnesinde yaşamalarına yol açar. Önceki mesajımda da bahsetmiştim ve tekrar söylüyorum:
    "Bu yarışmaya katılan birçok genç müzisyenin bu yarışmanın sonucu ya da sonuçları 'beklenmedik' kılabilecek kör pohpohlamalar yüzünden hüsran ya da küskünlükler yaşaması çok üzücü olur. Sahnede hayalperest sahne dışında gerçekçi olmakta fayda var."
  • Elerki • 11 Nisan 2007 00:00 • #627305
    frozenumblurry zaten baranthalas'ın kız arkadaşı :) bir jest yapmak istemiş.hemen atlamayalım lütfen. ;)
  • Elerki • 11 Nisan 2007 00:00 • #627306
    11 Nisan 2007 Çarşamba | Yazan: Q_Blitz_Q


    + 8 (yan çevirin sekizi :p)
  • the hue • 11 Nisan 2007 00:00 • #627307
    KAL inşallah birinci olacak diyorum =)
  • rip van winkle • 11 Nisan 2007 00:00 • #627308
    www.youtube.com/watch?v=XzqpT4rebHs

    güncelleme çılgınlığı :P.. sarıııı yeşiiiiiiiiil sarııııııı yeşiiiiiil :))
  • baranthalas • 11 Nisan 2007 00:00 • #627309
    müzik sitesi olmasına rağmen bu olaylar çok sık yaşanabiliyor karı kız kaldırma çalışmaları müziğin önüne geçebiliyor bahse girerim sen oraya müzik için gitmedin :))
    11 Nisan 2007 Çarşamba | Yazan: linde_


    tabi müzik için gitmedim :)

    frozenumblurry zaten baranthalas'ın kız arkadaşı :) bir jest yapmak istemiş.hemen atlamayalım lütfen. ;)
    11 Nisan 2007 Çarşamba | Yazan: Elerki


    bu yüzden gittim :D
  • ouuzz • 11 Nisan 2007 00:00 • #627310
    http://www.youtube.com/watch?v=JZ8j_sE6Occ

    haydarpaşa teknik - du hast ses kötü ama o anki atmosferi yaşamak isteyenler için..;)

    ouz hamurcu
    h.paşa teknik okulları
  • koala1563 • 11 Nisan 2007 00:00 • #627311
    bir muse hayranı olarak bence
    new born>all. iyi de çalmış bizimkiler;
    http://www.youtube.com/watch?v=sPYWL0mlGZ8
  • rip van winkle • 11 Nisan 2007 00:00 • #627313
    oha... gördüğüm sayılı ayarlardan... çok sevdim <3 karı kız için değil... bununiçin... :)... mutluluklar abem devamını nasip etsin mevla'm...
    www.youtube.com/watch?v=XzqpT4rebHs