Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • purplelit • 11 Nisan 2007 00:00 • #627315
    adnan menderes lisesinin bestesini bulabilicemiz bi yer var mı:S
  • baranthalas • 11 Nisan 2007 00:00 • #627316
    oha... gördüğüm sayılı ayarlardan... çok sevdim <3 karı kız için değil... bununiçin... :)... mutluluklar abem devamını nasip etsin mevla'm...
    www.youtube.com/watch?v=XzqpT4rebHs
    11 Nisan 2007 Çarşamba | Yazan: rip van winkle


    amin :)
  • cmtrkn89 • 12 Nisan 2007 00:00 • #627317
    kadıköy kemala atatürk lisesi bu sene kasdavda coşucak hem beste hemde yorumda 1.ciler K.K.A.L.
  • BLacKsPit • 12 Nisan 2007 00:00 • #627319
    hatem finalde hatem finalde nete haberi çıkaran ilk genç gökhan olarak mutluyuz zuahahhahahhaha duhast.....
  • alakasızchsu • 12 Nisan 2007 00:00 • #627320
    sonuçlar açıklanmış finale kalan bütün okullara başarılar biz üsküdar çağrıbey a.l olarak queen - i want to break free' yi birkez daha çalıcaz size =)
  • T-rock-TOR • 12 Nisan 2007 00:00 • #627321
    cmtrkn89 un soylediğinin aksine sadece yorum(fuel) ile finaldeyiz..saygılar sevgiler:)
  • T-rock-TOR • 12 Nisan 2007 00:00 • #627322
    http://www.youtube.com/watch?v=pp2Mck84qeo
    buda finale kalamadıgımız bestemizin linki. kayıt bkalitesi biraz düşük ama olsun:)
  • baranthalas • 12 Nisan 2007 00:00 • #627323
    özel karahipler lisesini finale bırakmayan zihniyeti kınıyoruz.
  • purki • 12 Nisan 2007 00:00 • #627324
    Adnan Menderes Anadolu Lisesi olarak beste klasmanında finale kaldık.. diğer finalistlere başarılar...
    Adnan Menderes And. Lis - Acısız Uyandır Beni
  • caan • 12 Nisan 2007 00:00 • #627326
    ben demıstım pencere,du hast,lacüna coıl,smooke on the water fınalde dıye..aynen ole oldu..mENSUCATTA FİNALDE:)bıze destek veren herkese teşekkürler..penceremden gir içeri:)