Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • sweep_pick • 12 Nisan 2007 00:00 • #627327
    Deep Purple- Child In Time

    http://www.youtube.com/watch?v=arxl1WEF00Y

    arkadaşlar böyle bi performansı finallere bırakmayan bi zihniyeti şiddetle kınıyorum.Yalnız izlemeden önce lütfen parçanın orjinalini dinleyin ki yorumlarınız daha tutarlı olsun. gerçekten yazık oldu....
    finale kalan arkadaşlara başarılar diliyorum. umarım hak eden kazanır.
  • BetterOfDead2 • 12 Nisan 2007 00:00 • #627328
    intaş neden elendi?! ben söyliyim. çnkü intaş lisesinin parası yok! çünkü intaş lisesinin adı büyük okullar arasında değil! çünkü intaş lisesi ne yaparsa yapsın yine intaş lisesi! çok merak ediyorum bizim yaptığımız müziği, şarkıyı adı duyulan bi okul çalsa neler olurdu? ya da bi özel okul? daha finalistler belli olmadan 1. seçilirlerdi eminim !

    site adminleri eminimki bu mesajımı okur okumaz silicekler!ama sadece ve sadece burdan silebilirler başka bi yerden değl. amacım okulları eleştirmek değil ama bi tane okul çıksın ve bana desin ki bizim şarkımız sizinkinden daha zor! bu cevabı versin eğer gerçekten öyleyse bu mesajı kendim silicem ellerimle.. adım orhan. intaş lisesi grubunun gitaristiyim. her şeyimi bulabiilr anında kasdav yöneticileri. hatta bu şekilde konuştuğum için gelin bana ceza verin istediğinizi yapın ama insanların hele de müzik yapmaya çalışan öğrencilerin hakkını yemeyin! aranızdan biri gelip okula gözümün içine baka baka desin ki bu yarışmada bişeyler dönmüyo! gözümün içine baka baka bunu söyleyebildiklerinde ben özür dileyip çkıcam bu kadar açık ve net konuşuyorum!

    biz bu yarışma için kasdav tarihindeki en zor şarkılardan birini seçtik ve hazırlanmaya başladık ( avenged sevenfold - blinded in chains ) en az 30 kere 40 kere stüdyoya gittik! okulun imkansızlıkları içinde imkan yaratıp boş sınıflarda ufacık amfilerle bile çalıştık! ama çalıştık! ve bostancı gösteri merkezine çıkıp şarkıyı hatasız çaldık ve seyirciyi eğlendirdik.. kimse bana demesin performansınız yüzünden elendiniz diye! biz şarkıyı çalarken jüri kafa sallıodu bravo gibisinden hareketler yapıodu peki niye pazar akşamı belli olmuyo sonuçlar?? niye 4 gün sonra belli oluyo??!! sıcacık havalarda terlerken okulla kadıköy arasında mekik dokuduk bilet satmak için!!!!!!! herşeyi yaptık! son günlerde her allahın günü stüdyoya gittik. ve İÇİNİZDEN HİÇBİRİ ÇIKIP BANA BU YARIŞMANIN ADİL OLDUĞUNU SÖYLEYEMEZZ!!!!

    biz de çıkıp 3 akorlu solosuz 4/4 lük ritmi olan bi şarkı çalabilirdik ama yapmadık! eğer elenmemize jüri karar verdiyse ben bu jürinin de müzikten anlamadığına inanıyorum. hiçbi şekilde kimse bni inandıramasa da çok pis işler dönüyo! bari bunlardan bizi haberdar edin de stüdyoya gitmek için para harcamayalım!!! bize baştan söyleyin ki DÜNYANIN EN ZOR ŞARKISINI DA ÇALSANIZ sizin okulunuz intaş lisesi.. ki öyle de oldu. kimse de iddaa edemez bizden daha zor bi şarkı çaldığını! ve bi o kadarda güzel bi şarkıydı ! ben söylicek başka bişi bulamıyorum..

    umarım ELEMELERİ YAPANIN içi rahattır.. ama en azından gerçekten neden elendiğimizi öğrenmek istiyorum sadece..

    söylicek daha fasla bişi yok..

    teşekkürler.. [ intaş lisesi - orhan ]
  • ilker_182 • 12 Nisan 2007 00:00 • #627329
    Handan Hayrettin Yelkikanat Anadolu Meslek Lisesi olarak yorumda judas priest - breaking the law , bestede bc237 - ikimize de yeter'le finallerdeyiz. bu arada intaşın elenmesine gerçekten üzüldüm. finalde saygınla birlikte olmak isterdim. nys kısmet diilmiş... finalde yarışmaya hak kazanan bütün okullara başarılar.. BC237 / ***FixxxeR***
  • SLayraCkEr • 12 Nisan 2007 00:00 • #627330
    selam...

    İntaş lisesini finale bırakmayan zihniyeti kınıyorum ! Bu konuda da fazla birşey söylemek istemiyorum, söylersem fazla sölerim..

    Korkmaz Yiğit ve Ataköy Liseleri de geçen senelerdede çokça yaşanan bir duruma maruz kaldılar..
    Genelde 2 aynı parça katıldığında aralarında çok belirgin bir fark yoksa, grupların 2 side şaibeye yol açmaması için elenirdi..Ki bence öyle oldu..Çünkü her iki grupta gayet iyilerdi..

    Yedikule Lisesi nin gösterdiği performansı sanıyorum jüri "basit şeylerin bile iyi yorumlandığında gayet olumlu sonuç verebileceği" ni gözardı ederek eledi..

    Şehremini Lisesi nin vokali gerçekten iyidi..Fakat seçtikleri parça göz önünde bulundurulduğunda altyapısal olarak eksikleri vardı :(
    Başarılı olmalarına rağmen finale kalamamışlar..üzüldüm..

    Bunlar haricinde yaptığım tahminler tutmuş zaten..
    Finale kalan tüm arkadaşlara şimdiden başarılar diliyorum..
    Çok gitar çalıp ellerinizi nasır bağlatmayın, çok davul çalıp ellerinizi bantlamayın, çok souk su içip sesinizi kısmayın :-) :-) şaka bi yana herkes en özen gösterir şekilde çalışacaktır zaten..
    Yani çalışında bir müzik ziyafeti çekelim finalde.. :)
  • blisshirley • 12 Nisan 2007 00:00 • #627331
    öncelikle finale kalan herkesi tebrik ediyorum.
    hüseyin avni sözen anadolu lisesi olarak iki dalda da finale kaldık,ne yalan söyleyeyim bekliyorduk da.
    yorum: guns n roses - welcome to the jungle
    beste: de morgan - çevir sayfayı
    herkesi dinlemedim,umarım hakedenler kalmıştır finale..bir tek rock the night'a üzüldüm açıkçası.
  • G on M-Audio • 12 Nisan 2007 00:00 • #627332
    ben haydarpaşa teknik okulları klavyecisi finale kalan arkadaşları ve bizi kutluyorum zaten önemli olan bi daha orda çalmak yoksa final yerine bi daha çalsam bişe değişmezdi böyle biraz daha kasıcaz o kadar neyse hekese başarılar

    Haydarpaşa Teknik Okulları - Rammstein - Du hast - klavyecisi
  • Bican • 12 Nisan 2007 00:00 • #627333
    Kenan Evren Anadolu Lisesi olarak iki dalda da finaldeyiz.Herkese başarılar.................
  • SLayraCkEr • 12 Nisan 2007 00:00 • #627334
    Kenan Evren Anadolu Lisesi olarak iki dalda da finaldeyiz.Herkese başarılar.................
    12 Nisan 2007 Perşembe | Yazan: Bican


    Tebrikler Burak.. hem mimar hem mühendissin :-) anladın sen ;)
  • SLayraCkEr • 12 Nisan 2007 00:00 • #627335
    :P malum iş yoğunluğu.. listede başındaki arnavutköyü görmediğimden ötürü elendiler sandım :-) elenmemişler...
    büyük pardon... başarılarrrrrr :)
  • __tooberk__ • 12 Nisan 2007 00:00 • #627336
    the memory remains-FMV Isık Lisesi; finale kalamadık...nedn mi acaba? juride murat boz war var diye mi? riyakar insanlar!!performans sergilerken kafa sallıyorlar,aynı bravo der gibi ama eliyorlar. nerde adillik? nerde sahne performansı??detone olsam da ordan oraya zıplayan , seyrciyi de sarkıya katan nadir performanslardan birini segilerdgmzi soledi herkes,biz de umutlandık,finaldeyiz dedik ama jurinin sahte yuzu su yuzune cıkana kadar!!!!! ama yine de finale cıkanlara basarılar umarım dame de sion alır,kulis arkadaslarımız......

    SENEYE GORUSMEK UZERE!!!!!!!!!!!!!

    Nişantaşı FMV Özel Işık Lisesi solisti-TUGBERK!!!!!