the memory remains-FMV Isık Lisesi; finale kalamadık...nedn mi acaba? juride murat boz war var diye mi? riyakar insanlar!!performans sergilerken kafa sallıyorlar,aynı bravo der gibi ama eliyorlar. nerde adillik? nerde sahne performansı??detone olsam da ordan oraya zıplayan , seyrciyi de sarkıya katan nadir performanslardan birini segilerdgmzi soledi herkes,biz de umutlandık,finaldeyiz dedik ama jurinin sahte yuzu su yuzune cıkana kadar!!!!! ama yine de finale cıkanlara basarılar umarım dame de sion alır,kulis arkadaslarımız......
SENEYE GORUSMEK UZERE!!!!!!!!!!!!!
Nişantaşı FMV Özel Işık Lisesi solisti-TUGBERK!!!!!