öncelikle finale kalan herkesi tebrik ediyorum.
hüseyin avni sözen anadolu lisesi olarak iki dalda da finale kaldık,ne yalan söyleyeyim bekliyorduk da.
yorum: guns n roses - welcome to the jungle
beste: de morgan - çevir sayfayı
herkesi dinlemedim,umarım hakedenler kalmıştır finale..bir tek rock the night'a üzüldüm açıkçası.