Bu arada söylemeyi unuttum ve çok fazla dikkat çeken bir diğer okul ise Marilyn Manson'dan dı galiba Nobodies şarkısıydı...Solistin görünüşü şarkıyı -kimine göre- tamamlayamamış olsada herkesin pür dikkat izlediği bir şarkıydı...O şarkıyı söylemek gerçekten yürek ister... onları da çok beğendim ama dediğim gibi
-Smoke on the Water-
-The Memory Remains-
-Sad But True-
------
Fuel çok kötü çalındı dediler ama görmeden inanmam :)
videosu olan varsa lütfen yollayasın..!