Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • okitoki • 9 Nisan 2007 00:00 • #627167
    Saint Benoit bu sene birkez daha ödülleri toplayacak.Heralde bu senede şike olaylarına girmessiniz.Çünkü 3 sene öncede bütün ödülleri toplamıştık ve çok saçma yorumlar yazılmıştı.Heralde artık herkes bazı şeylerde hemfikirdir.Ben size kısaca ödülleri söyliyim:

    En iyi kız solist:Saint Benoit
    En iyi orkestra:Saint Benoit
    En iyi yorum:Saint Benoit
    En iyi sahne performansı:ilk 3te Saint Benoit
    En iyi beste:ilk 3'te Saint Benoit
Bu konunun tüm mesajları