bişey sorcam ben cumartesi günü bi okul emin olmasam da sanırım gloria estefan ın bi şarkısını çaldı , hatta trompetçi arkadaş besteyi çalarken gitara geçti , bööyle diğerlerinin aksine metal çalmayan nadir okullardan biriydi ve ben baya bi beyenmişim ... neyse hangi okuldur o vidyosu falan varmıdır bi fikri olan varmı ya??