Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • 89boy • 9 Nisan 2007 00:00 • #627168
    bişey sorcam ben cumartesi günü bi okul emin olmasam da sanırım gloria estefan ın bi şarkısını çaldı , hatta trompetçi arkadaş besteyi çalarken gitara geçti , bööyle diğerlerinin aksine metal çalmayan nadir okullardan biriydi ve ben baya bi beyenmişim ... neyse hangi okuldur o vidyosu falan varmıdır bi fikri olan varmı ya??


    Okul Adı : BEŞİKTAŞ ATATÜRK ANADOLU LİSESİ
    Yorum : GLORIA ESTEFAN-CONGA
Bu konunun tüm mesajları