Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • curly shuffle • 9 Nisan 2007 00:00 • #627166
    bişey sorcam ben cumartesi günü bi okul emin olmasam da sanırım gloria estefan ın bi şarkısını çaldı , hatta trompetçi arkadaş besteyi çalarken gitara geçti , bööyle diğerlerinin aksine metal çalmayan nadir okullardan biriydi ve ben baya bi beyenmişim ... neyse hangi okuldur o vidyosu falan varmıdır bi fikri olan varmı ya??
Bu konunun tüm mesajları