o değil de creeping death i inanılmaz beğendim. seyircilerin bi kısmının die die die diye eşlik ediyor olması da çok hoş. ama sanırım ilk solonun başlarını çalmamışınız ses gelmiyordu. çaldınız da ses mi çıkmadı yoksa atladınız mı orayı ? çalamıyo musunuz ha ha ha ha :P
şu ana kadar 4 tane beğendim yorum var (zaten 6 tane izledim) yazayım da moral olsun gençliğe..
creeping death
is this love (yavrum aksel)
darkness şarkısı (üşendim adını yazmaya çok uzun)
ve tabi ki de rock the night :)