Arkadaşlar tekrar belirticem lütfen fuel rezaletti falan derken okul adıyla belirtin cunku biz KEMAL ATATURK LİSESİ olarak 7 NİSAN CUMARTESİ Fuel çaldık.
8 Nisan'da Fuel çalan 1 okul daha vardı kağıthane profilo ydu galiba.. Onlar fuel ı kötü çaldılar,herkes fuel çalanlar rezaletti diyo lütfen bizi pazar günkü fuel la karıştırmayın:D biz kurban gitmeyelim:D Cumartesi günü fuel çalan biz yani Kemal Atatürk Lisesi, Pazar günü çalanlar kağıthaneydi.Lütfen fuel la ilgili bişi yazarken gün veya okul adı belirtirseniz cok seviniriz:D