brutal vokal yapan kardeşlere ufak bi tavsiye; mikrofonu azıcık uzaklaştırın ağzınızdan. ses çok patlıyor çünkü. özellikle sahne önünde resmen "öbeööaööarghtfgh" diye ses geliyor. arkalara gittikçe akustiğin şeysinden çok temiz duyuluyor ama önde patlıyor ses. jurinin de önde olduğunu düşünürsek.....