Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • rip van winkle • 9 Nisan 2007 00:00 • #627152
    ayrıca st. benoit imiş (umarım yanılmıyorumdur yoksa çok pis ezilmiş olucam).. deyim yerindeyse hayran kaldım... çok ama çok iyi vokallere sahiplerdi.. perküsyon vs. cuk oturmuştu.. orkestra da baya sağlamdı.. en iyi bayan vokali ben verirdim jüri olsam gözümü kırpmadan... bi de 2 tane bayan vokal olan grup vardı çift sesli gidiyolardı nakaratlarda onları beğendim..
Bu konunun tüm mesajları