Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • alakasızchsu • 9 Nisan 2007 00:00 • #627157
    ayrıca st. benoit imiş (umarım yanılmıyorumdur yoksa çok pis ezilmiş olucam).. deyim yerindeyse hayran kaldım... çok ama çok iyi vokallere sahiplerdi.. perküsyon vs. cuk oturmuştu.. orkestra da baya sağlamdı.. en iyi bayan vokali ben verirdim jüri olsam gözümü kırpmadan... bi de 2 tane bayan vokal olan grup vardı çift sesli gidiyolardı nakaratlarda onları beğendim..


    pazar son çıkan grubu dinlemedin sanırım en iyi bayan vokal konusunda :)
Bu konunun tüm mesajları