ayrıca st. benoit imiş (umarım yanılmıyorumdur yoksa çok pis ezilmiş olucam).. deyim yerindeyse hayran kaldım... çok ama çok iyi vokallere sahiplerdi.. perküsyon vs. cuk oturmuştu.. orkestra da baya sağlamdı.. en iyi bayan vokali ben verirdim jüri olsam gözümü kırpmadan... bi de 2 tane bayan vokal olan grup vardı çift sesli gidiyolardı nakaratlarda onları beğendim..