Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • epitafio • 9 Nisan 2007 00:00 • #627147
    dün 24. olarak sahneye çıktığımız için ewe erken döndük (23:00)yorucuydu pek keyif alamadım açıkçası kuliste ve tribünlerde...ama sahneye çıkınca güzeldi herşey Barış MANÇO -Dönenceyi yorumladık tarzım olmadığı halde çok sevdim parçayı ve en iyi şekilde yapmaya çalıştım tabi ki ben yorumlayamam nasıl çaldığımızı:)ayrıca söylemeden geçemeyeceğim abartısız yalnızca ve yalnızca 4 provayla çıktık sahneye çünkü bize 1 hafta önce fax gelmişti...her neyse umarım hakedenin istediği olur ...genelde iyi adamlar vardı müzisyenlerin arasında embesil insan göremedim teşekürlerimi iletiyorum herkese başarılar...

    [ZİYA KALKAVAN ANADOLU DENİZCİLİK LİSESİ]
    Ritm Gitarist-Özgün DAHMER
Bu konunun tüm mesajları