ya merak etme sze özel bi gıcığı yok o adamın.. biz daha önce başka bir konserde de o adama denk gelmiştik ve adam ilk şarkıda davulun mikrofonlarını açmayı unutmuştu sonra şarkı arasında gittim dedim benim vokali aç abi biraz adam anlamamazlıktan geliyo sürekli ne monitör mü bass ı mı açiim ne dion falan yapıyodu yani o konserimizide mahvetmişti:) bizde sahnede neredeyse hiç birşey duymadık monitörlerden sadece vokal ve davul..bizim bassçı 2. şarkıya geçmeden(kasdav da) şöyle yarım volumeluk bi oynama yaptı anfi üzerinden adam uçarak geldi sahneye napıyosun sende bilkmem ne.. bu arada biz cumartesi fuel çaldık pazar çalanda varmış.. direk fuele yüklenilmiş belirtmeyen var hangisi oldugunu karışmasın belirtirsek sevinirim(kemal atatürk lisesi)