Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • SilverScorpion • 8 Nisan 2007 00:00 • #627125
    soundcheck te gördüm de 3 elektro bağlamanın mantığı nedir onu anlayamadım.bi de arkaya bi solo uyarlamışlar onu da hiç beğenmedim onun yerine şarkıyı normal çalsalar onun solosu güzel zaten..
    8 Nisan 2007 Pazar | Yazan: yiitcakir

    keşke kulağınla dinleseydin :) arkaya solo falan uyarlamadık şarkının solosunu caldık
Bu konunun tüm mesajları