bana özelden mesaj atan arkadaş kusura bakmasın yazamadım vaktinde; ben cevap verene kadar yaşayarak öğrendi sanırım. ama sorduğu sorunun cevabı herhalde herkes için geçerli.. Sahneyi korkunç-ürkünç-heyecandan öldürünç ... =p birşey olarak görmek yerine, stüdyoda kendinizi geliştirdiğiniz günlerin kutlamasını kasdav sahnesinde çalarak yaptığınızı düşünün hiç olmazsa.. Masis ve Mert benim söyleyeceklerimi söylemişler zaten, bir de onları oku :)