soundcheck için 2 dk verilmesi saçma bi olaydı soundcheck sırasında ilk deneyimi olan klavyecimiz yüzünden ufak bir sorun yaşadık ve soundcheck doğru düzgün yapılamadı dolayısıyla tonemeisterla ilgili problem oldu.. tuvalet sorunu vardı işeyebilmek için uzun yollar katettik..kulisimizi dansçı kızlar işgal ettikleri için kulissiz kaldık..birde son okul olmamızdan kaynaklanan içerde yaklaşık 150 200 kişinin kalmasıda ayrı bir şanssızlıktı..herşeye rağmen güzeldi...