burak bora and. olarak 20 küsürüncü çıktık. zaten amfi bozuktu benim processor yere düştü ve arkadaşın birinin (sağolsun) verdiği pedalı kullandırtmadılar. yine de bence iyi bi performans sergiledik ki kendi arkadaşlarımdan başkalarına pek soramadım salonda azalma vardı baya. neyse umarım hakedenler finale çıkar. tek üzüldüğüm nokta ise soundcheck te 1. sırada olarak 1 buçuk dakkadan az çaldık. en az 3 dakika sahnede kalan okul gördük!