Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Mehmet111 • 8 Nisan 2007 00:00 • #627111
    @ motmetal

    Tebrik ederim cok iyidin.Ama senin gitarını duyamadım? Ritim gitar çalmıyo gibiydi sanki sadece solo var gibiydi?Kısık falan mıydı?

    C.Tesi Beşiktaş atatürk iyiydi bence cok uğraşmışlar gercekten farklı tarzlarıyla aklımda kaldı.Bizim okul(adnan menderes)de iyiydi bence beste cok güzeldi ama bi teknik aksaklık nedeniyle yarıda bi gitar gitti :(
    Finale kalanlara başarılar ;)
Bu konunun tüm mesajları