selam ben notre dame de sion un davulcusuyum.. ben aşağı yukarı herkesin baya iyi çaldığını düşünüyorum. sadece şöyle birşey vardı neredeyse herkes metal söyledi ve bu yüzden farklı tarz şarkı seçenler daha fark edilir oldu bence. yani jüri ne der bilmiyorum ama şarkı hernekadar güzel ya da çalması zor olursa olsun bir yerden sonra ayırt edilemez duruma geldi.. gloria estefan ın şarkısı harikaydı ayrıca deep purple çalan grubun davulcusuna hayran kaldım. sweet home alabama da harika bir kasdav şarkısı seçimiydi. kulis arkaşlarımız özel ışık lisesi ve florya tevfik ercan lisesi, o sıkılarak bekleme sürelerini eğenceli hale getirdiler sağolsunlar:) sonuç olarak güzel bir gün geçirdim çok memnunum!