(:
kattie.. dikkat edecek olursan, geçmişteki performansların referans alındığında senden daha büyük bir beklenti söz konusu.. akabindede bu konuda güven söz konusu ki o saate kadar bekleyip gidip en önden dinledim.. iş bu durumdayken bence eleştirim yıkıcı değil yapıcı bir eleştri dikkatli ve sakin okuyacak olursan =) yani üzülmeye, kırılmaya, sinir stress yapmaya hiç gerek yok.. saat sabahın 10 u.. bu sahnedir..yeri gelir yuhalanabilirsinde, kafana su şişeside yiyebilirsin..ayaktada alkışlanabilirsin.. %100 yıkıcı olmadıkça her eleştiriye olumlu bakmak gerek diye düşünüyorum..