bağcılar atl smoke on the water ı çalmadı biz hemen ardından limp bizkit-faith i çaldık arvavutköydü onlar
8 Nisan 2007 Pazar | Yazan: stjimmy
evet bağcılar bizden sonraydı ve faith çaldılar..biz arnavutköy korkmaz yiğit'tik ve smoke çaldık.bir de açıkçası şunu belirteyim, bostancı gösteri merkezinde öyle bir kalabalığa çalmak mükemmel bir şey..eminim ki tüm arkadaşlar ellerinden geleni yaptılar.açıkçası gelen eleştiriler tabii ki önemli ama hiç üzülmeye stres yapmaya değmez.düşünsenize ben kendi açımdan dün, sürekli hayran olduğum sanatçıları izlediğim bir sahnedeydim ve kendimden bir şeyler kattım o sahneye (: bunun düşüncesi bile mükemmel (:
purplelit sana da selamlar .p hoşgeldin (: