biz bağcılar atl olarak 4.sırada çıktık smoke on the water ı çalan hatunlardan sonra bende grubun uzun bassçısıyım limp bizkit faith çaldık ama turn table mzn sesi ve vokalimizin sesi kesildi inşallah çıkarız daha iyi bir performans gösteririz kendimizi kanıtlayamadık