Merhaba bugün Kasdav'a gittim ve favorilerim şunlar
Smoke on The Water--Çok güzeldiler helal olsun :)
Sad But True--Ar-El Fen Lisesi... bisim okul süpperdi helal olsun :)
Limp Bizkit'in bir şarkısı vardı şu an hatırlayamadığım onu çalan ekibede helal olsun diyorum (Fate ya da faith gibi birşeydi.)
Bir ekipte Böyle latin havası gibi bir şey söyledi..Onu hiç beğenmedim çok sırıttı...
The Memory Remains şarkısını söyleyen ekibin solistinin sesi kötüydü ama şovları muhteşemde solistte Linkin-Parkın Chester'u gibi ordan oraya atlayarak detonelerini çok güzel örttü
Bir grupta "Tarlaya ektim Soğan"ı söyledi oda çok güzeldi...
Ama Favorilerim
-Smoke On The Water (Deep Purple)
-Faith ya da Fate (Limp Bizkit)
-Sad But True-
-The Memory Remains-